1 for All

Posted: April 6, 2009 in Jalan-Jalan, Muvie, My Lurve eEe, My Wedding, Work

Salam..

Weeehoooo..

Owhoho.. Aku nak nyatakan di sini, aku da dpt surat dr Agensi Anti-Dadah Kebangsaan (AADK), Kementerian Dalam Negeri!!!! Means, aku akan melaporkan diri pd 15/4/2009 @ Sungkai, Perak.. *Aku da ter’over-excited’* Hahaha.. Yup3.. Next week aku akan ke Sungkai, Perak utk melapor diri n menjalani Kursus Induksi Khusus selama seminggu.. Di mana aku akan di tempatkan masih tak diketahui.. Im still waiting..

Jd hari ni, aku mulakan kerja seperti biasa.. Nothing special, tp sedang merangka-rangka ayat yg sesuai utk aku selitkan dlm resignation letter aku.. n 4 all info, diz week is my last working day @ TEPSCO.. Yessss!! Diz Friday is my last day!! Btw, last week aku ke Main Office PJ.. Mdm. Zana treat aku kat Korean Restaurant di Plaza Pantai, PJ as my farewell party.. Thanx Mdm.. N next week bakal membawa sejarah baru dlm edisi hidup aku.. Huhuhu..

Stop utk kerja2.. Jumaat lepas aku ke JJ utk melayan muvie, Fast & Furious 4 *Pantas & Garang 4*.. Sgt best!! Da best muvie 4 2009!! n aku bg 9stars 4 diz muvie.. Lakonan Vin Diesel kali ni mmg lebih mantap.. F&F4 mampu mengundang pelbagai emosi.. Mmg x rugi kalau nak tgk diz muvie.. n yg pasti mgkn aku akan tgk utk kali ke-2.. Hahaha..

Progress 4 My ‘Majlis’.. Hari Sabtu aku ke Butik Kaseh.. Utk men’design’kan pelamin kembar aku n My Cousin.. n jg pelamin dewan utk My eEe’s side.. Lakaran dah siap.. Tinggal Kak Jaja nak dtg rumah n membuat ukuran.. Bertemakan Biru-Silver.. Aku x sabar nak tgk hasilnya.. N Sabtu tu jg, aku n My eEe dah memilih baju utk persandingan mlm n siang.. n already fitting 4 da size.. Luckily, sbb de jea baju yg terus perkenan di hati.. Hehehe.. Bersanding mlm, aku akan mengenakan Lace berwarna Silver.. Bersanding siang, mengikut tema, aku akan mengenakan Lace jg berwarna Biru Cair.. So sweet diz 2.. n also, fitting baju utk bersanding di dewan on My eEe’s side.. Aku memilih Lace berwarna Gold.. *semuanya Lace* Settle urusan bersama Butik.. Next preparation, kena tunggu aku balik dr Kursus.. Hehehe..

Ahad, hari beristirehat sepatutnya.. Tp aku n My eEe x dpt nak berehat lgsg.. Sbb kami ke Sungkai, Perak utk mencari tempat di mana lokasi aku akan berkursus next week.. Bknnya apa.. Bak kata My eEe, utk kemudahan masa depan.. x de lah nak sesat2 nanti.. Betul jg tu kan.. Hehehe.. n Alhamdulillah, segala urusan selesai.. Siap dpt booking 1 bilik utk My Mom n My eEe nanti.. x kan lah nak tidur dlm kereta lak kan.. Mmg bengkak2 lah mata aku masa lapor diri nanti.. Huhuhu.. Masa balik, sempat aku singgah di Sogo.. Sesi membuang duit lg!! Hahaha.. n aku berjaya memborong Set Cadar Kahwin utk rumah My eEe, bantal2 kecik *utk kemudahan aku tidur dlm kete* n 3 helai track bottom.. Sgt seronok bershopping.. Hahaha.. n skrg ni aku telah kekeringan duit.. Huhuhu.. 

OMG!! aku kena siapkan kerja2 aku sblm meninggalkan TEPSCO ni.. Dat’z all 4 2day.. So, till then.. Tata~~

Comments
  1. ceeda says:

    hamboi..seronok shopping eh??..xblanje aku pon..nak majuk!!
    mari beramai2 keje gomen!!hahaha..doa kan interview aku berjaya wei…

  2. anil lutaze says:

    u…bpe cadar kt sogo? dr brp ke brp? nak cari yg mura2 je ni..tp lawo..cotton ade x? ihik..

  3. fydaeee86 says:

    ceeda: waaaa!! ko pun nak majok ke?? x mo laa.. nanti aku trun kl lg, kita shoppin2 ekk.. tp pakai duet sendiri laa.. hehehe.. insyaAllah.. nanti wat da best k masa interview tu.. chaiyok3!!

    anil: murah jea u.. de set yg less than rm200 afta less.. mmg lawo2.. x rugi beli.. yg i beli tu, set cotton laa.. yg bkn cotton @ satin more than rm200 laa.. try laa tgk nnti.. x sure sale tu sampai ble.. 😀

  4. anil says:

    thanks fydaee ;D

  5. anil says:

    yeke…tp fydaee.. saya x beli katil lg..cmne nak tau kalau boleh muat ke x nnti…

  6. fydaeee86 says:

    anil: u nak beli katil size pe?? kalau u da decide nak beli katil size pe, then ley g beli cadar.. sbb size katil de king n queen jea kan.. so, if u da pilih, then ley jea beli cadar dlu.. 😀

Leave a comment