Double Wedding??

Posted: March 19, 2009 in Merapu, My Wedding

Salam..

Weeehoooo..

Double Wedding?? What’s dat mean?? Ada 2 Perkahwinan?? 2 pasangan pengantin?? Yea!! Memang betul.. Itu lah sejarah yg akan di ciptakan oleh kami sekeluarga.. Kira dah macam pecahkan tradisi lah.. Nak tahu kenapa?? Sebab di masa majlis persandingan saya nanti, akan ada 2 pasangan pengantin di atas pelamin.. Haaa!! Mesti ramai yg tertanya-tanyakan.. Ini semua atas ‘last minute decision’ Sepupu saya.. Tiba-tiba Sepupu saya ingin m‘join’kan dirinya.. hahahaha.. Dia akan menikah pada bulan May.. Jadi Majlis persandingan dia n bakal suami akan diadakan sekali dgn Majlis saya.. Wow!! Mengejutkan!! 

Mula-mula saya agak kurang berpuas hati.. Kerana akan kurang lah ‘speciality’ utk saya.. Tapi selepas di fikir-fikirkan *positif tau* semula, sebenarnya, ada hikmah di sebaliknya.. Sekurang-kurangnya, segala kos untuk ‘Majlis’ sayakami, dpt di kongsi bersama.. Dan sedikit sebanyak dapat mengurangkan kos yg akan saya keluarkan *aku memang kedekut*.. Malah, tidak lah kami menyusahkan Ibuku *Mak* untuk menguruskan 2 majlis yg berlainan.. Maka, kuranglah beban Mak..

Oleh sebab demikian, pada 14 June 2009 *insyaAllah* akan terlakar sejarah baru dlm keluarga kami menerima 2 orang menantu *hantu* lelaki baru dlm masa serentak.. hahaha..

Selesai..

*next entry *sok laa*, aku akan ctekan ttg xtvt aku ari ni.. ari ni aku penat sampaikan x ley b’pk da.. huhuhu..*

*t’geliat2 jari aku taip m’gunakan bahasa baku*

Leave a Reply

