January Ohh! January..

Posted: January 22, 2009 in Uncategorized

Weeehoo~~

Salam.. Selamat Tahun Baru 2009.. Waaa.. Da masok tahun baru, so, new year, new life, new hope, n new 4 everything.. Biar laa byk mana pun cabaran yg dtg, life must go on.. Yesssss!!! Go Fyda Go!!!! Awal2 tahun ni, x byk yg menarik pun.. Cuma de gak laa crisis yg aku alami.. Hmm.. New Year aku x de laa celebrate pun.. Juz aku g jalan2 dgn My eEe g Melaka.. Afta a long holiday, aku mulakan keje dgn penuh semangat.. Skang ni kat offc da x byk keje.. so, byk laa lepak2.. hehehe.. Tp start aku keje, tiap2 aku ari b’ulang alik hospital.. Bkn aku yg saket, tp org laen.. Da arwah da.. Saket kronik (saket jantung, k’rosakan paru2, k’gagalan ginjal n strok).. 3 ari kat hospital PD jea.. Pastu transfer hospital Seremban.. 11 ari kat sana.. n dlm 11 ari 2, x penah miss aku g.. afta work jea, trus g.. n sume nye stop on 15/1, dia telah meninggalkan dunia ni.. Semoga roh Arwah d cucuri rahmat.. Amin.. So, 3 ari 2 gak laa aku tiap2 mlm aku g rumah arwah.. Temani isteri n anak2 arwah yg sememangnye rapat dgn aku.. hmm..

Haaa!! 21st January.. Yesterday is My Birthday!! Uwaaaaa.. Da 23tahun umo aku.. Da m’capai tahap dewasa.. Tp at diz moment aku still rasa aku baru jea pas abis SPM.. x rasa langsung mcm 23taon.. Bese laa jiwa muda laa katakan.. hehehe.. Thanx 2 those who remember my Birthday.. Cayunk korg sume.. hehehe..Thanx 2 my Mom 4 da present.. n also 2 my eEe 4 da 3 red roses n da Dinner.. So lovely my Dear.. I’ll Love U so Much..

So, datz enuf 4 2day.. Sok2 aku cont lg.. penat da aku menaip ni.. hehehe..

Comments
  1. azmi says:

    bile bace entry nih.. sedih lak..sbb tadi, ad umah terbakar blakang flat mah sedare aku nih…xtau la ad khilangn nyawe or x..hope not..

    oooo…dah 23 yer…sib bek aku mude lagi…ekeke..

  2. fydaeee86 says:

    uishhh!! bia btol?? mcm mana ley t’bakar lak 2?? hmm.. hope x de laa k’hlgn nyawa.. amin..

    hahahaha.. muda ke?? samo yo dgn aku incik azmi uii.. ekekeke..

Leave a comment